Rituál pro dobrý spánek

25.10.2016

Máte problémy se spánkem? Těžko se Vám usíná a ráno jste unavení? Nebo se Vám naopak nechce ráno z postele?

Řada lidí si nikdy opravdově neodpočine - dokonce ani ve spánku. Zkuste následující ukládací rituál, který Vás plně uvolní, usnadní usínání a budete spát, jako když Vás do vody hodí.

  • Naposledy jezte 3-4 hodiny předtím, než se uložíte k nočnímu spánku. Poskytnete-li trávicímu ústrojí čas na zpracování potravy, nebude zatížené na noc a může si odpočinout.
  • Než jdete do postele, umyjte a promasírujte nohy. Za teplého počasí potřebují studenou a za chladného počasí teplou lázeň.
  • Vynikajcí tečkou za večerem a celodenním shonem je důkladná masáž nohou od kotníků přes nárty po prsty a chodidla, kde končí 72 000 nervů, vysílajících reflexy do všech oblastí těla. Masáží báječně uvolníte celou nervovou soustavu. Udělejte si s partnerem příjemný večer se vzájemnou masáží :-)
  • Vlasy pročešte dřevěným hřebenem a jsou-li dostatečně dlouhé, spleťte je do copu nebo culíku. Vlasy jsou jako "anténky" pránické energie, takže zasluhují naši péči. Tím, že vlasy spletete se "anténky" posílí, což zamezí třepen ,a lámání vlasů.
  • Můžete si nechat hrát přes noc slabounce ukolébávající relaxační hudbu
  • Před ulehnutím vypijte sklenici studené pramenité vody. Pročistíte a uvolníte trávicí systém.
  • Lůžko si seřiďte s elektromagnetickými póly Země. Místo nasměrování sever-jih volte raději polohu východ-západ, která Vám dopomůže k hlubokého spánku a plně odpočatí pak ráno snadněji vstanete.
  • Položte se nejprve na břicho, hlavu otočte na stranu, uvolněte se a nechte tělo propadnout se do postele. Dochází k úplnému uvolnění svalů a páteře. Když téměř upadáte do spánku, převraťte se na pravý bok. Tím pádem se uvolní levá nosní dírka. Dýchání touto dírkou vede k uvolnění, zklidnění a relaxaci.
  • Usínejte s pomyšlením, že se ráno probudíte čerství a odpočatí a s elánem prožít svůj další báječný den :-)

  • A ráno se můžete probudit třeba s mantrou Kundalini jógy  Rise up !